Bartın Güzelcehisar Kamp Alanı

Bartın’da kamp yapılacak yerler listesinin başında yer alan Güzelcehisar, keşfedilmemiş mükemmel bir doğaya sahip. Güzelcehisar’da ücretli ve ücretsiz kamp alanları bulunuyor. Güzelcehisar’da bulunan ücretli campinglerin başında; Ferhat Camping, Doğa Camping, Resif Camping, Dejavu Cafe & Pansiyon ve Hisar Pansiyon geliyor. Kampımız boyunca Ferhat Camping bize yardımcı oldu. Biz her zaman olduğu gibi otostopla yolculuk ettiğimiz ve maddiyatımızın kısıtlı olması nedeniyle sahilde kamp yapacaktık. Fakat bizi gören Oğuz Abi evine davet etti ve 3 gün bizi kuş (aslan) sütüyle besledi 🙂

Pin

Kampyerleri.org olarak Bartın Güzelcehisar’a otostopla geldik. Güzelcehisar kamp alanı yazımızda sizlere tüm deneyimlerimizi ve izlenimlerimizi aktaracağız. Güzelcehisar’da nerede kamp yapılır ve Güzelcehisar’da ne yenilir gibi sorularınız bu yazımızla birlikte cevap bulacak. Öncelikle Güzelcehisar hakkında kısa bir bilgi verelim.

Güzelcehisar Hakkında

Gücelcehisar’ın Bartın merkeze uzaklığı 17 kilometre olarak biliniyor. Güzelcehisar’da bulunan kalenin de Cenevizliler zamanından kaldığını öğrendik. Ayrıca 80 milyonluk lav sütunları, tarihi mahalleleri, 7 bakir koyu ve adayı da gezmeden gitmeyin.

Güzelcehisara Nasıl Gidilir?

Bartın’daki minibüs duraklarından İnkum’a gelen minibüslere binebilir ve Güzelcehisar’a minibüsle gelebilirsiniz. Güzelcehisar yol ayrımında minibüsten inerek 2 kilometre kadar ağaçlarla çevrili köy yolundan yürüdüğünüzde muhteşem doğayla karşılaşıyorsunuz.

Kendi aracıyla gelenler ise Bartın’dan liman yönüne doğru İnkumu’na kadar 15 kilometre gelerek 2 kilometre de Güzelcehisar Köyü’ne doğru gittiklerinde muhteşem manzarayla karşılaşacaklar. Ayrıca kroki haritadan ve Google haritalardan kendinize özel rota oluşturabilirsiniz.

Güzelcehisar’da Üç Gün Kamp Yaptık

Güzelcehisar’a ilk geldiğimizde kendimizi hemen sahile attık ve kamp yeri aramaya başladık. Lav sütunlarına doğru giderken bir ağacın altına çadırlarımızı kurduk ve etrafı biraz keşfe çıktık. Güzelcehisar’da içme suyu, tuvalet, elektrik ve duş ihtiyacınızı orada bulunan işletmelerden karşılayabilirsiniz.

Bolu’da tanıştığımız Osman Onur Okçu Abi sağolsun arabasıyla bizi Bartın’a getirdi ilk olarak İnkumu’nu gezdik yemeğimizi yedik ve ardından Güzelcehisar’da gezmeye başladık. Yazlığında akşam yemeği yiyen Oğuzhan Yılmaz Abi bizi görünce evine davet etti ve 3 gün Çito’nun misafiri olduk.

Pin

Çito’da Oğuz Abi’nin can ciğer arkadaşlarından birisi. Çito bizi görünce hemen patilerini verdi ve sarıldı. 3 gün boyunca hayatımızın en güzel anılarını Güzelcehisar’da bu yazlıkta yaşadık. Çadırlarımızı kurduğumuz yerden Oğuz Abi’nin yazlığının bahçesine getirdik ve yazlıkta uyuduk 3 gün boyunca 🙂 Güzelcehisar Kalesi’ni gezdik, lav sütunlarını inceledik, adaya gittik ve dar sokaklı mahallelerde gezdik.

TWİTTER'DA BİZİ TAKİP EDİN!