Paylaş
Bartın Güzelcehisar'da Mutlaka Kamp Yapmalısınız

Güzelcehisar, Bartın’da İnkum’una 3 kilometre uzaklıkta bulunan sahili olan 40 haneli herkesin akraba olduğu bir köy. İlk gidişimde yolda tanıştığım Fatih kardeşime, ertesi sabah beni kamuflajlı görüp “Asker misin deyip benim oğlum da Astsubay diyerek tanışıp samimi olduğum Alaattin Abi’ye ve en çok da Kahveci Durmuş Abi her şarjım bittiğinde kahveni bana açman, ekmek çay bir sürü yardımda bulunman ve en son ki kampımda yağmurdan dolayı mahsur kaldığımda şarj için yine geldiğimde zorla evine davet edip eşinle birlikte o sıcacık sobalı evinde mis gibi köy kahvaltısı hazırladığın için teşekkür ederim.

@KAMPYERİ SAYFAMIZI INSTAGRAM’DA TAKİP EDİN !

“Serdar Kılıç’a Çok Benziyorsun”

Eşin ve senin beni o şekilde görüp kamuflajlı bıçaklı ve tabanca kütüklüğümle sakallı olarak gördüğünüzde “Sen Serdar Kılıç’a çok benziyorsun biz onu çok severiz sürekli izleriz o da sakallı dağcı asker gibi sende sakallı dağcı asker gibisin” diyerek beni çok mutlu ettiniz.

“Buralar Huzur Kokuyor”

Bu sıcak samimi ve şirin köydeki herkese yardımları için çok teşekkür ederim, böyle güzel insanlar iyi ki var , eğer olmasalar dünya gerçekten menfaat yalan üzerine kurulu ilişkilerle dolup taşacak, insan böyle şeyler görünce mutlu oluyor ha insanlık ölmemiş, hala iyi insanlar varmış diyor. Benim için Bartın’da ki en huzur dolu yer diyebilirim.

Bartın İle İlgili Tüm Blogları Okumak İçin Tıklayın

Bartın Güzelcehisar’da Kamp

Sabır Çok Önemli

Bu fotoğrafın hikayesi sabır. Daha önce hiç kamp yapmamış dağ başında kalmamış bir arkadaşımı yanımda getirdim, bir çok konuda tecrübe yaşamamış ve birden pat diye artık onun şansına kendisini arazide ve yoğun yağmur altında buldu. Yağmur akşam 8 e doğru başladı o yağmurda çadırın yerini değiştirmek zorundaydık ve ben 40 kg yakın çantamı aldım o kendi çantasını aldı sonra kurulu olan çadırımızı 2 km ilerde bir tepeye kurmaya karar verdik ve o karanlıkta oraya gidene kadar 2-3 kez dinlendi sırılsıklam oldu hayvan seslerini duydu tedirgin olmaya başladı endişe, yorgunluk, acaba gelmesemiydim düşüncesi hepsini birlikte yaşıyordu.

“Nihayet Çadırı Kurduk”

Çadırı kurduk ikimizde sırılsıklamız arkadaşıma elbise verdim üstlerimizi değiştirdik, ama yağmur hala yağıyordu , oturduk bir şeyler yedik sonra uyumaya karar verdik, gece 3 gibi uyandık hala yağmur yağıyordu ve hayvan sesleri vardı. Arkadaşım dayanamayıp fotoğraflar gerçekten çok güzel ama yaptığın iş gerçekten sıkıntı, zor ve tehlikeli dedi ve tekrar uyudu, ama kendisi gerçekten azimli korkularıyla yüzleşen, sabırlı ve sürekli dua eden birisi. Evet saat sabah 8.52 ama hala yağmur yağıyor ve mahsur kaldık, ama olsun çadırın kapısını açıp bu manzarayı gördüğünde kuş seslerini, dalga sesini duyduğunda gerçekten tüm yorgunluğu gidiyor o katlandığı her şeye değiyor ve kendisi de bunun farkında.

Cesaretinizi Toplayın ve Yola Çıkın

O yüzden sizde bir anlık cesaretle yola çıkmaktan korkmamalısınız. İnsanlardan, binalardan, araba seslerinden bunalıyorsanız kampa gitmek için bir şey beklemeyin çantanızı aldığınız gibi yol nereye götürüyorsa oraya gidin derim ve yanınıza her zaman fazla elbise almayı unutmayın özellikle Batı Karadeniz’de kamp yapıyorsanız. Güzel günler size gelmez siz onlara gitmelisiniz.

Güzelcehisar, İnkum, Bartın adresine aşağıdaki haritadan göz atabilirsiniz 🙂

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.